زنان مسجدی درمنطقه مرزی "سوخسو هاشم" خراسان شمالی بر دستان مادری قرآنی بوسه زدند
زنان مسجدي درمنطقه مرزي "سوخسو هاشم" خراسان شمالي بر دستان مادري قرآني بوسه زدند
به همت کانون فاطمه الزهرا(س) از کانون های تخصصی خواهران؛

زنان مسجدی درمنطقه مرزی "سوخسو هاشم" خراسان شمالی بر دستان مادری قرآنی بوسه زدند

مادري قرآني که فرزندان قرآني و مربي قرآن تربيت کرده، در روستاي تلفيقي شيعه و سني "سوخسو هاشم" در نقطه مرزي نقشه ايران اسلامي به همت اهالي مسجد لوح تکريم و تقدير دريافت کرد.
شناسه خبر : 54373 تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۹:۲۷

به گزارش روابط ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ «کبری احمدی» مادر قرآنی و پرتلاش روستای "سوخسو هاشم" از توابع شهرستان مرزی راز و جرگلان در میان بانوان این روستا حاضر شد و در قاب تکریم اهالی مسجد نشست.

 

حوزه فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی با حضور در این روستا ضمن قدردانی از فعالیت های بانوان پرتلاش آن در کانون فاطمه الزهرا سلام الله علیها از کانون های تخصصی مساجد استان همراه این کانون شد و از مادر قرآنی این روستا تقدیر کرد.

 

این مادر قرآنی در روستای "سوخسو هاشم" از روستاهای تلفیقی استان با اهالی شیعه و سنی، فرزندان مربی قرآن تربیت کرده که هرکدام مروج  و مدرس قرآنی هستند و در اقدامی مشترک به بچه های روستا قرآن می آموزند وزمینه ساز  انس با معجزه رسول مکرم  اسلام  هستند.

 

پیش از این نیز به همت کانون تخصصی خواهران روستای ناوه از«فاطمه شاکری»  بانوی قرآنی این روستا، و نیز مادران نوآموز قرآنی که بدون داشتن سواد خواندن و نوشتن هم اکنون ضمن گذراندن دوره قرائت و تدبرو تفسیر قرآن، به جمع حافظان قرآنی افزوده میشوند، با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی تقدیر شد.

 

پایان/